Sunday, February 25, 2018
Nomen - Sussanne Priebe
Minimize

Beskrivelse: http://procard.dk/Portals/2/Referencer/DSCN1071%20%284%29%20-lilleny.jpg"Den 1/1-2012 overtog jeg Nomen, hvor jeg skulle starte med at rydde gevaldigt op i eClub.

Som førstegangsbruger var det faktisk rigtigt nemt at finde ud af - især med den gode support, som jeg fik hos Procard. Var/er der et problem, er hjælpen altid nær."

"Det er også nemt at køre PBS, som ellers var min største skræk. Det går uden problemer i eClub."

"Et stort tak for hjælpen, som ProCard har ydet Nomen i opstarten."

Sussanne overtog Nomen og blev kunde hos ProCard i januar 2012 



Karlslunde IF - Majken Bülow
Minimize

Majken Bülow, Karlslunde IF"Inden jeg kom til Karlslunde IF, var jeg 7 år hos Fitnessdk, der altid havde brugt eClub. Mine erfaringer fra Fitnessdk med både eClub og ProCard var rigtigt gode, så da vi skulle vælge system her i Karlslunde, var eClub det eneste rigtige at få. Nu hvor vi har fået eClub hernede, må jeg sige, at vi er meget imponerede over den måde, det er blevet leveret på og ikke mindst ProCard's support."

"Noget af det bedste ved eClub er, at det simpelthen er så let at bruge. Men lige når det kommer til PBS, er det altså rart med lidt støtte i starten. Det behøvede vi ikke engang at fortælle ProCard. Da det blev PBS-tid, blev vi ringet op af Eilif fra Procard support. Han tog som det mest naturlige ansvar for, at vores PBS blev afleveret uden fejl og til tiden!"

"I det hele taget må jeg sige om folkene i ProCard support, at de simpelthen er guld. Altid positive og styr på det, og med en kæmpe entusiasme i deres måde at hjælpe på. Der er aldrig noget med at skulle vente eller blive ringet op senere."

Karlslunde IF har benyttet eClub siden januar 2008



Fitness House - Maria Lohse
Minimize

Beskrivelse: http://procard.dk/Portals/2/Referencer/maria_lohse.jpg"For os er brugervenlighed meget vigtig, da vi er et mindre provinscenter. Både ældre og unge, uden it-kendskab, skal kunne bruge systemet."

"Med eClub har vi aldrig haft problemer med brugervenligheden. Alle har haft let ved at tage systemet i brug. Det gælder både vores personale og vores medlemmer, der flittigt booker sig til hold på internettet eller på vores bookingterminal her i centret."

"Noget andet, der betyder meget for os, er, om vi kan få den hjælp, vi har brug for, når vi har brug for den. Det nytter ikke, hvis vi skal ringe tilbage eller blive ringet op senere. "

"Vores oplevelse med ProCard's support er, at de altid er lette at få fat i og altid er både hurtige og høflige. Det fungerer bare... Jeg er også meget imponeret af deres fjernsupport, hvor de via internettet kan fjernstyre min computer og 'holde mig i hånden', hvis jeg har brug for hjælp til en svær opgave."

Fitness House i Nakskov har været kunde hos ProCard siden 2005



Privacy Statement  |  Terms Of Use
Copyright 1994-2013 by ProCard ApS